المپیک ۲۰۲۴| آغاز المپیک برای ایران با تاریخ‌سازی بانوی کماندار

13:21 - 04 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۸۸۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
المپیک ۲۰۲۴| آغاز المپیک برای ایران با تاریخ‌سازی بانوی کماندار
رنک کماندار بانوی کشورمان در دور مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های المپیک پاریس مشخص شد.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های دور مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های المپیک پاریس امروز برگزار شد که مبینا فلاح کماندار بانوی کشورمان به مصاف حریفانش رفت و رنکش برای حضور در مرحله بعد مشخص شد.

پس از پرتاب ۷۲ تیر به سوی هدف، مبینا فلاح با کسب ۶۵۲ امتیاز در رتبه ۲۸ قرار گرفت. این تیرانداز یزدی در دور اول مسابقه اصلی، باید به‌مصاف رتبه ۳۷ تعیین رنک یعنی ان‌گویه از ویتنام برود.

این نتیجه در‌حالی حاصل شد که پیش از این هیچ کمانداری از کشورمان موفق به ثبت چنین رنکینگی در مسابقات مرحله مقدماتی بازی‌های المپیک نشده بود.

پیش از این در رده مردان و بانوان بهترین عملکرد در مرحله مقدمانی برای میلاد وزیری در المپیک ۲۰۱۲ بود که رتبه ۳۹ را کسب کرده بود و مبینا فلاح توانست در این رقابت‌ها و در مرحله مقدماتی المپیک با کسب رتبه بیست و هشتم بهترین نتیجه را از آن خود کند.

المپیک ۲۰۲۴| آغاز المپیک برای ایران با تاریخ‌سازی بانوی کماندار

سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزش ایران در محل برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های المپیک پاریس حضور پیدا کرد و ضمن گفت‌وگو با غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان پیگیر شرایط ورزشکار کشورمان شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *